2016. február 15., hétfő

Petró , benzin , gázlámpák




Petró , benzin , gázlámpák


Petromax erősfényű lámpa

Rendelési szám: 672408
Rendelhető > Szállítás: 5-7 munkanap
Mennyiség: 1 db
Ár: 37 990 Ft
(Egységár: 37 990 Ft/db)
 db 

Hobby

Outdoor

Petróleumlámpák

A "Petromax" garantálja a precizitást, robosztus kialakítást és a takarékosságot. A 40 cm magas lámpa nikkelezett, magasfényűre polírozott rézből kézi munkával készül. Tartálya 1 liter petróleumot tud befogadni, ami kb. 8 óráig ég; a láng szabályozható, kb. 400 W-nak megfelelő fényerőig. Mindig rendelkezésre álló szükségvilágítás, vagy hangulatos, dekoratív fényforrás kertben vagy teraszon.
Műszaki adatok
Tartály méret: 1 l
Méret: 17 cm x 40.5 cm
Súly: kb. 2,2 kg
Figyelem! A terméket csak kültéren ajánlatos használni!
Használati útmutató (Letöltéshez klikk a linkre!):
 
Petromax erősfényű lámpa
 
Több nyelvű használati útmutató










Conrad Szaküzlet 1067 Budapest, VI., Teréz krt. 23. Tel: 302-3588
Erősfényű petróleumlámpa
Rend. sz.: 67 24 08
Biztonsági előírások:
1. Csak tiszta, A III minőségű, 60
o
C fölötti gyulladáspontú
petróleumot használjon. Semmiképpen ne használjon
benzint, vagy más könnyen lángra lobbanó anyagot.
2. Ügyeljen a megfelelő előfűtési időre (90 s.), mivel
különben a petróleum nem gázosodik el és folyékony
formában lép ki a fúvókából (tűzveszély)
3. Töltés, üzembehelyezés és működtetés csak a
szabadban történjen.
4. Éghető anyagoktól megfelelő távolságra helyezze.
5. Ne hajoljon a lámpa fölé.
6. Égés közben ne töltsön bele petróleumot. Utántöltés előtt
várja meg a lehűlést.
7. Gyerekek kezébe nem való.
8. A nyomást minden használat után teljesen csökkentse le.
9. Ne működtesse felügyelet nélkül.
1.0. Általános tudnivalók:
A lámpa részletes rajza és a tartalék alkatrészek jegyzéke az
eredeti útmutató utolsó, kihajtható oldalán található.
Szükség esetén ideiglenesen diesel üzemanyaggal is
működik, ez esetben a RAPID előfűtő (226) alkalmazásakor
az előfűtési idő kb. 120s, 20
o
C környezeti hőmérsékletet
feltételezve. A diesel anyag hátránya az erős kormozódás.
A polírozott rézből készült lámpa külső részei átlátszó
védőréteggel vannak bevonva. A lámpa felső részének
(123) védőrétegét - de nem a reflektorét -
polírozóanyaggal el kell távolítani, különben beleég a
működés alatt és barna foltokat okoz.
2.0. Tennivalók üzembehelyezés előtt
2.1. Optikai/mechanikai vizsgálat:
Vizsgálja meg a lámpát, különösen azt, hogy az izzóharisnya
(4), az égőfej (3) és a fúvóka (50) szilárdan vannak-e
rögzítve. Esetleg a kombinált kulccsal (66) húzza meg őket
szorosra (7. ábra)
2.2. A tartály feltöltése (1. ábra)
Csavarja le a manométert (149) ill. a csavaros töltőkupakot
(5), és a petróleumot tölcséren keresztül (165 ill. 65) a töltő-
csőcsonk alsó széléig töltse be, a manométert csavarja
vissza.
2.3. Az izzóharisnya felkötése
Ha az izzóharisnya még nincs rögzítve, a tartóállvány (121)
oldalsó csavarjait lazítsa meg, a fedelet (123) a belső
köpennyel (117) szerelje le. A harisnyát a belső köpenynél
lévő égőfej (3) pereme fölé helyezze és kösse meg szorosan.
A zsinór kilógó végeit vágja le. Az izzóharisnya ráncait
egyenletesen ossza el. A belső köpenyt úgy ültesse a
tartóállványra, hogy a belső köpeny kamra kerek nyílása a
porlasztó fúvóka (50) fölött legyen. A fedél feltételekor
ügyeljen arra, hogy a keverőcső beállítócsavarja a fedél felső
nyílásain keresztül látható legyen, és a csavarslicc
függőlegesen álljon.
2.4. Levegő felpumpálása (3. ábra)
A kézi kereket (111) az orrával függőlegesen fordítsa felfelé,
a manométer légleeresztő csavarját és a billenőemelőt (223)
zárja (az emelő a 220 gyújtócsőben van). A pumpa
dugattyújával (6) a tartályt helyezze nyomás alá, míg a
manométer mutatója el nem érte a piros jelet. Ha a pumpa
nem „húz”, a sapkáját (42) csavarozza le, a dugattyút
távolítsa el, a bőrmandzsettát (46) zsírozza be, könnyedén
nyomja kifelé, majd újra helyezze be a pumpa dugattyúját.
3.0. Üzembehelyezés:
3.1. Az izzóharisnya kiégetése
Az izzóharisnya optimális stabilitása úgy érhető el, ha
közvetlenül öngyújtóval vagy gyufával meggyújtjuk. A gyújtás
a RAPID előfűtő (226) segítségével is történhet (4. ábra).
Ehhez a gyufát vagy öngyújtót gyújtsa meg, a billenőemelőt
(223) billentse lefelé és egyidejűleg tartsa a lángot a
gyújtócső (220) nyílásához. Az előfűtő gyújt. Ha a harisnya
izzik, azonnal zárja el az emelőt. Az izzóharisnyát teljesen ki
kell izzítani.
Figyelem!
Ha az előfűtő nem gyújt, a műveletet ismételje meg. Esetleg
a fúvókát (221) tűvel (180) tisztítsa meg és csökkentse a
nyomást.
3.2. A lámpa előfűtése (4. ábra)
Az izzóharisnya tökéletes kiizzítása után az előfűtőt újra
gyújtsa meg és kb. 90 másodpercig (20
o
C környezeti
hőmérséklet) égesse. Az előfűtési fázis alatt a nyomás
viszonylag gyorsan csökken. Ha 1 bar alá esett, levegőt kell
utánpumpálni.
Előfűtés RAPID gyújtás nélkül
Töltse meg a porlasztó alján lévő előfűtő edényt (35) a
töltőkannácska (67) segítségével spiritusszal. Gyújtsa meg a
folyadékot. Mielőtt a tartóból teljesen kiég a folyadék, töltse
fel újra spiritusszal.
3.3. A lámpa üzembehelyezése
Az előfűtési idő letelte után a kereket lassan forgassa az
orrával lefelé, és zárja a billenőemelőt. Az izzóharisnya
formát ölt és világít. Adjon ismét nyomást (az üzemi nyomás
a piros vonal és 3 bar között legyen).
4.0. Kezelési útmutató
4.1. A fényerő szabályozása
A lámpa fényerejét csak a nyomás növelésével illetve
csökkentésével lehet szabályozni. Soha ne használja a
kézikereket szabályozásra.
4.2. Üzemi nyomás:
Az üzemanyag fogyásával a nyomás és a fényerő csökken,
tehát idejében kell utánpumpálni. Túl kis nyomásnál vagy a
kézikerék túl lassú nyitásánál a harisnya lángja
visszacsaphat a keverőcsőbe (33), ami hangos, gurgulázó
zajt okoz, és a fény csökken. Azonnal levegőt kell pumpálni,
illetve a kézikereket gyorsan orral felfelé és lefelé forgatni.
Ha a zaj nem szűnik, a kereket úgy forgassa felfelé, hogy az
orra függőlegesen álljon. A lámpa elalszik, a gyújtást újra kell
kezdeni.
4.3. A porlasztó fúvóka (50) tisztítása
Ha a nyomás és a petróleum mennyisége kielégítő, és mégis
gyenge a fény, a fúvókát (50) a kerék többszöri, erélyes fel-
és lefelé való forgatásával az üzembehelyezés alatt meg
kell tisztítani.
4.4. A keverőcső beállítása (5. ábra)
Ha a lámpa nem ad elég fényt, vagy a láng lobog, a
keverőcső (33) csavarját a kombinált kulccsal (66) vagy
csavarhúzóval 1/4 fordulattal jobbra vagy balra kell forgatni,
az optimális helyzet beállítására. Szabályszerűen a csavarfej
nyílásának függőlegesen kell állni.
4.5. A keverőcső (33) és a fúvóka (50) távolságának
beállítása (6. ábra)
Vegye le a felső részt (123), a kézikerék (111) orra álljon
függőlegesen lefelé. A kulcs térközsablonját élreállítva a
fúvóka és a keverőcső közé kell helyezni. Ha a két rész
között nincs játék, a távolság nincs jól beállítva. Ha túl nagy a
játék, a csavart (21) a belső köpenynél meg kell lazítani, míg
a keverőcső felfelé és lefelé állíthatóvá válik. A megfelelő
távolságot (l. 6. ábra) állítsa be és a keverőcsövet a (21)
csavarral rögzítse.
Fontos!
A kulcs térközsablonja csak a 250, 350 és 500 CP tipusú
lámpákhoz használható.
A 150 CP típusú lámpánál a keverőcső távolsága általában
6-7 mm. Ennél a lámpánál a távolság beállításához a belső
köpeny két hatszögű anyáját meg kell lazítani, majd a
csőtávolság beállítása után ismét szorosra húzni.
4.6. A égőfej (3) és fúvóka (50) szilárd behelyezése
Ha az izzóharisnya körül lángkoszorú képződik és a
keverőcső vörösen izzik, a kézikereket fordítsa orrával felfelé.
A porlasztó felső részét (152) hagyja lehűlni, a fúvókát (50)
az univerzális kulccsal erősen húzza meg. Győzödjön meg
róla, hogy az égőfej szilárdan ül-e, szükség esetén
csavarozza be erősen, vagy cserélje ki.
5.0. Figyelmeztetések
5.1. Nem megfelelő előfűtés:
A megadott 90 másodperces előfűtési időt nem szabad
csökkenteni. Túl rövid előfűtésnél a petróleum nem párolog
el és a lámpa felső részén láng keletkezhet. Legyen
türelmes!
Fordítsa a kézikereket orrával felfelé, és nyissa ki a
manométer szellőzőcsavarját. Hagyja a petróleumot
végigégni. Zárja a csavart és ismételje az előfűtést. Ügyeljen
a kielégítő előfűtésre!
5.2. Magas hőmérséklet
A működés során a lámpában igen magas hőmérséklet
keletkezik, ezért hagyja legalább 10 percig hűlni, mielőtt
bármilyen okból (karbantartás, javítás) hozzányúl.
6.0. A lámpa eloltása
A kézikereket fordítsa felfelé, (orr függőleges). A lámpa
elalszik. Rövid utánvilágítás normálisnak tekinthető. A lámpa
nyomás alatt, üzemkész állapotban marad, és szállítható. Ha
hosszabb ideig nem használja, a nyomást teljesen le kell
venni.
7.0. Tennivalók üzemelés után
Minden üzemelés után a fúvókát (50), az égőfejet (3) és az
összes csavarozást meg kell vizsgálni, és szükség szerint
utánhúzni.
8.0. Karbantartás
8.1. Izzóharisnya (4) cseréje
A felső részt (123) és a belső köpenyt (117) szerelje le az
előbbiek szerint. Az izzóharisnyát maradéktalanul távolítsa el.
Az újat a 2.3. pont szerint kell felkötni.
8.2. A bőrmandzsetta cseréje
Szerelje le a pumpa dugattyúját (6) a 2.4. pontban leírtak
szerint. Az anyát a dugattyúról csavarja le, az elhasznált
bőrmandzsettát cserélje ki, majd a műveletet fordított
sorrendben ismételje.
8.3. Fúvóka és fúvókatű (68) cseréje (7. ábra)
A tartókengyelen (121) az oldalsó recézett csavarokat lazítsa
meg. A felső részt (123), belső köpenyt (117) és az
üveghengert (74) távolítsa el. A belső köpenyt az
izzóharisnya védelmére az üveghengerre kell helyezni. A
hurkot a porlasztó felső részén (152) megfogni, és a fúvókát
az univerzális kulccsal (66) lecsavarozni. A fúvóka tűjét a
tűkulcs (119) segítségével szerelje le. Cserélje ki a fúvókát
és a tűt, majd szereljen mindent vissza.
Figyelem!
A belső köpeny szerelésénél ügyeljen, hogy a köpenykamra
kerek nyílása pontosan a fúvóka felett legyen.
8.4. A pumpaszelep (10) cseréje
A petróleumot távolítsa el a tartályból. A dugattyút a 2.4. pont
szerint szerelje le. A szelepet hosszú csavarhúzóval
csavarozza ki a pumpa aljából, majd döntse oldalra a lámpát,
hogy a szelep kiessen, szükség esetén vegye ki a tömítést.
Az új szelepet ólomtömítéssel helyezze be a pumpa aljába
és csavarja be szorosan. A dugattyú visszaszerelése
ellenkező sorrendben történjen.
8.5. A tömítés (229) cseréje
A nyomást teljesen szüntesse meg. A billenőemelő karjának
valamint a tömítéses hüvelynek a csavarját csavarja ki. A
tömítést cserélje ki, majd szerelje vissza.
8.6. A grafittömítés (108) cseréje
A nyomást szüntesse meg. Az (112) anyát a kulccsal az
excenter tengelyről (105) csavarja le. Az alátétet (227) és a
kézikereket (111) húzza le az excentertengelyről. A hollandi
anyát (113) válassza le az excenterkarmantyúról (107) és a
grafittömítéssel együtt húzza le az excentertengelyről. A
grafittömítést cserélje ki. Felszerelés fordított sorrendben.
8.7. A porlasztószelep (196) cseréje
A nyomást teljesen szüntesse meg. A fedelet (123), belső
köpenyt (117) és az üveghengert (74) távolítsa el. A
lángvédő-csövet (220) húzza le, a centrirozóalap (122)
rögzítőcsavarját (14), csavart és centrirozóalapot, valamint a
tartókengyelt (121) vegye le. Szerelje le a komplett excentert
(114), ehhez az excenterkarmantyú (107) hatszögcsavarját a
porlasztó aljáról (153) csavarja le. A porlasztó alsó részét
(153) a kulccsal a tartályról (118) csavarozza le, az
ólomtömítést (90) távolítsa el.
A szelephüvelyt csavarja le, a tömítést a hüvellyel (193) és
az ólomtömítést cserélje ki. Felszerelés fordított sorrendben.
Fontos!
A komplett excenternek (114) a porlasztó alsó részébe való
behelyezése előtt távolítsa el a fúvókát (50). A fúvókatűt (68)
a tűkulccsal (119) könnyedén nyomja lefelé, amíg az
excentertengely orra (105) a vezetődarab (103) hornyába
beugrik. Ha az excentertengely nem reteszelődik be,
ismételje a folyamatot és közben a tűkulcsot a fúvókatűvel
fordítsa jobbra vagy balra. Az excenter beszerelése után
győzödjön meg arról, hogy a fúvókatű drótja a fúvóka
lyukjából kilép és a kézikerék orra felfelé áll.
8.8. Az összekötődarab (225) cseréje
A nyomást teljesen szüntesse meg. A 8.7. pont szerint
szerelje le a fedelet, belső köpenyt, üveghengert, lángvédő
csövet és a tartóállványt. A fúvóka-anyát (221) és a hatszögű
anyát (222) csavarja le a kulccsal, a billenőemelőt (223)
húzza le. Az összekötődarabot csavarja le a tartályról, az
ólomtömítést (90) távolítsa el, és mindkettőt cserélje ki.
Felszerelés fordított sorrendben történjékk.
8.9. Keverőcső (33), keverőkamra (34) és égőfej (3) cseréje
A fedelet (123) és a belső köpenyt (117) a 2.3. pont szerint
vegye le. Az égőfejet (3) csavarja le a keverőkamráról, és a
keverőkamrát a keverőcsőről. A (21) csavart lazítsa meg, a
keverőcsövet húzza le a belső köpenyről. Mindhárom darabot
cserélje ki, majd szerelje vissza fordított sorrendben.
9.0. Karbantartás
9.1. A sérült, károsodott izzóharisnyát azonnal ki kell
cserélni. A legkisebb törés a szöveten a láng kicsapását
okozhatja, ami káros a lámpának.
9.2. A porlasztó alsó rész (153) és a RAPID előfűtő (226)
leszerelésénél valamint a pumpadugattyú (10) cseréjénél
mindig új tömítést kell alkalmazni.
Tartozékok a petróleumlámpákhoz
Támasztókengyel
a 250 CP 350 CP és 500 CP lámpatípushoz.
A támasztókengyel 2 lyukú izzóharisnyával kedvezőtlen
körülmények között is garantálja a lámpa működését. A
harisnya kétoldalú felkötése a tartósságot a tízszeresére
növeli.
Támasztókengyel felszerelése
Fedelet (123) és belső köpenyt (117) le kell szerelni. A
meglévő izzóharisnyát távolítsa el, az égőfejet csavarozza le
a keverőkamráról (34). A kengyelt a keverőkamrára helyezni
és a szórófejet a kis nyíláson keresztül (a kengyel oldalon)
tolni. A szórófejet és a keverőkamrát csavarozza szorosra. A
harisnya kis nyílását félig húzza a kengyel fejére. A harisnya
nagy nyílását a illessze a szórófej peremére és kösse meg
szorosan. A zsinór végeit vágja le.
Oldalreflektor
minden lámpatípushoz
Bővíti a lámpa szolgáltatásait:
belülről polírozva, majdnem dupla fényerő;
alkalmazásával a lámpa kellemes, közvetett fényt sugároz
vakítás nélkül;
kötegeli a fénysugarat és csak a kívánt irányba sugározza;
gyors, egyszerű szerelés, erős rögzítéssel.
Ütközőtányér
a 350 CP és 500 CP lámpákhoz
Védi a tartály armatúrát és lehetővé tesz rövid üzemelést
hibás harisnya esetén is. Szerelés a központi alsó lap (122)
fölé.
Reflektorernyők
minden lámpatípushoz
Az ernyő fokozza az optikai hatást, a fényt árnyék nélkül
szórja lefelé, és védi a szemet a vakítástól. Krómozott, fekete
zománcozású vagy aranyozott kivitelben kapható.
Mattirozott üveghenger
minden lámpatípushoz
A Suprax-üveg mattirozott kivitelben egyenletesen osztja el
és tompítja a fényt.
Kardán-felfüggesztés
150 CP és 250 CP lámpákhoz
Anyaga választhatóan krómozott vagy aranyozott réz.
Kerek tárolódoboz
a 350 CP és 500 CP lámpákhoz
Biztonságos szállítás a rugós kialakításnak köszönhetően.
Stabil konstrukció, két oldalon zárható. Akasztó felszerelése
lehetséges. Attraktív forma, kék lakkozott acélból.




Zavarok, hibaforrások, javítás
Zavarok Hibaforrások Javítás
lámpa kormoz fúvóka/égő laza meghúzni
fúvókatű letörött vagy.
elgörbült
tűt kicserélni
harisnya körül
lángkoszorú
keverőcső csavar
elállítódott
csavart beállítani
fúvóka/égő laza meghúzni
porlasztó felső
részén
petróleum
porlasztó felső rész v. alsó
rész tömítetlen
a (193) szelep-tömítés
nem zár
felső részt cserélni
hollandi anyát meghúzni
tömítést cserélni v.
tisztítani
üveghenger
fehérre
színeződik
harisnya (oldalt) hibás új harisnyát feltenni
láng visszacsap,
zúg
kevés nyomás a
tartályban
kézikereket zárni,
nyomást felépíteni,
újra előfűteni
petróleum a
tartályon
porlasztó felső rész
tömítetlen
felső részt cserélni
hollandi anyát meghúzni
porlasztó alsó rész
tömítetlen
(90) tömítést cserélni
pumpa szelep tömítetlen tömítést cserélni
193 szeleptömítés hibás tömítést cserélni
petróleum a
pumpa
hengerben
pumpaszelep tömítetlen szeleptömítéseket
cserélni
pumpa „nem
húz”
bőrmandzsetta száraz v.
puha
mandzsettát zsírozni
v. cserélni
pumpa dugattyú
kilökődik
pumpaszelep tömítetlen szeleptömítést
cserélni
nyomás csökken pumpaszelep tömítetlen szeleptömítést
cserélni
manométer szabályozó
csavarja nincs szorosra
húzva
csavart meghúzni
lámpa nem
világít
a tartályban nincs
üzemanyag
tartályt megtölteni
a tartályban nincs nyomás nyomást felépíteni
fúvóka eltömődött fúvókát kézikerékkel
megtisztítani
rossz üzemanyag üzemanyagot
cserélni
a lámpa
gyengén világít
kevés nyomás a
tartályban
nyomást felépíteni
fúvóka eltömődött fúvókát kézikerékkel
megtisztítani
fúvóka/égő nincs szorosra
csavarozva
csavart meghúzni
harisnya hibás harisnyát cserélni
keverőcső csavar el van
állítva
csavart helyesen
beállítani
kevés üzemanyag a
tartályban
tartályt feltölteni.
előfűtő akadozik
vagy nem gyújt
kevés üzemanyag a
tartályban
tartályt feltölteni.
nyomás túl nagy v. túl
kicsi
nyomást csökkenteni
v. felépíteni.
fúvókanyilások
szennyeződtek
a lyukakat kitisztítani




Pótalkatrész lista
1. Harisnya tartó
2. Izzóharisnya 2 lyukkal
3. Égőfej
4. Izzóharisnya
6. Pumpa dugattyú kpl.
10. Pumpa szelep, kpl.
11. Tömítés, manométer
14. Felerősítő csavar, központos alap
17. Szelepbetét gumival
18. Szeleprugó
20. Rögzítő
21. Csavar,
22. Járom
23. Hatlapú anya a 150 cp keverőcsőhöz
33. Keverőcső
34. Gázkeverő kamra
35. Előmelegítő csésze
40. Pumpa gomb
41. Arretáló korong
42. Pumpa sapka
43. Pumpa dugattyú rúd
44. Pumpa dugattyú rugó
45. Pumpa dugattyú tányér
46. Bőr mandzsetta
47. Pumpa dugattyú anya
50. Gázosítő dűzni
66. Univerzálkulcs
67. Töltő kanna
68. Dűzni tű
74. Üveghenger, átlátszó
83. Szeleptömítő gyűrű
90. Porlasztó/melegítő ólom tömítőgyűrű
98. Pumpa cső
100. Pumpa, kpl.
101. Vezető rúd
102. Kontraanya
103. Vezetődarab
104. Vezetőrúd kpl.
105. Excenter
107. Excenter karmantyú
108. Grafit tömítés
111. Kerék
112. Kerék anya
113. Csőkötő anya
114. Excenter, kpl.
115. Porlasztó, kpl.
117. Belső köpeny, kpl.
118. Tartó, szerelődbok nélkül
119. Tűkulcs
120. Tartó, kpl. (ábra nélkül)
121. Tartóállvány
122. Központ alaplap
123. Fedél
125. Belső köpeny 20, 21 és 22-vel
148. Felső rész, kpl.
152. Porlasztó felső rész
153. Porlasztó alsó rész
165. Tölcsér, szűrővel
180. Kézi tisztítótű
187. Előfűtő szűrő
191. Szelep szár
193. Szelep tömítőgyűrű
194. Szelep rugó
195. Szelep burok
196. Porlasztószelep kpl.
220. Lángvédő cső
221. Előfűtő dűznije
222. Dűzni anya
223. Billenő emelő kpl.
224. Előfűtő csatlakozótest
225. Csatlakozótest kpl.
226. Gyors előfűtő kpl.
227. Alátét tárcsa a 111-hez
229. Foglalat tömítéssel és csavarral




Coleman CL1 ólmozatlan benzinnel működő lámpás

Ár: 39990 Ft
Cikkszám: 152627   Katalógusszám: 39219
Másodlagos katalógusszám: 160800
Ha most megrendeli a terméket 2013.02.15 - 2013.03.06 között veheti át GLS futárszolgálattal történő kiszállítás esetén.
PPP csomagátvétel esetén 2013.02.19 - 2013.03.08 között várható a csomag megérkezése az átvételi pontra.
Szín:
Mennyiség
db






Összes termék ebből a márkából















Coleman CL1 ólmozatlan benzinnel működő lámpás

























































Benzin üzemű lámpás 125 Watt teljesítménnyel.
Egyszerű működtetése és kiváló minősége nélkülözhetetlen felszereléssé teszi ezt a lámpást. Fényereje fokozatosan szabályozható. A 0,6 literes benzin tartályával kb. 14 órán keresztül szolgáltatja a fényt. Működtethető ólom mentes benzinnel vagy Coleman Fuel üzemanyaggal.
Terméktulajdonság:
  • teljesítmény: 125 Watt
  • méret: 15 x 32 cm
  • súly: 1345 g





























ADATLAP
TULAJDONSÁG
LEÍRÁS
Súly:
1345 g
Üzemidő max.:
14 óra
Szabályozható fényerő:
igen
Teljesítmény:
125 W
Méret:












Coleman Northstar Latern ólmozatlan benzinnel működő lámpás

Ár: 59990 Ft
Cikkszám: 152625   Katalógusszám: 200022
Másodlagos katalógusszám: 165400
Ha most megrendeli a terméket 2013.02.15 - 2013.03.06 között veheti át GLS futárszolgálattal történő kiszállítás esetén.
PPP csomagátvétel esetén 2013.02.19 - 2013.03.08 között várható a csomag megérkezése az átvételi pontra.
Szín:
Mennyiség
db









































































Hordozható Coleman típusú lámpás. A körülbelül 200 Wattos teljesítményével mínusz 30 °C-ban is használható.
A Piezo gyújtószerkezetnek és a beépített nyomásszabályozónak köszönhetően a lámpás több mint 4 óra 20 percig, teljes fényerővel képes világítani. Az összecsukható lábazat megfelelő stabilitást nyújt a lámpásnak, a hordozó heveder megkönnyíti a szállítást. A lámpás üvegburája biztonságos működést tesz lehetővé. A hordozó zsák tartozé




















ADATLAP
TULAJDONSÁG
LEÍRÁS
Súly:
1800 g
Üzemidő max.:
4,3 óra
Szabályozható fényerő:
igen
Teljesítmény:
200 W
Méret:
15 x 36 cm







Primus EasyLight lámpás

Ár: 15490 Ft
Cikkszám: 121084   Katalógusszám: 224583
Ha most megrendeli a terméket 2013.02.15 - 2013.02.21 között veheti át GLS futárszolgálattal történő kiszállítás esetén.
PPP csomagátvétel esetén 2013.02.19 - 2013.02.25 között várható a csomag megérkezése az átvételi pontra.



A Primus EasyLight lámpás modellje fényt és meleget ad, bárhová is vigyen utunk. Csomagmérete nem nagyobb, mint egy közepes nagyságú narancsé.
A lámpást Piezo gyújtószerkezettel látták el, valamint egy szabadalmaztatott, majdnem hogy hangtalanul működő égőfejjel. Az állítható fényű lámpás maximum 490 lumen fényerősséggel képes világítani. Tökéletes választás egy világutazó számára. A lámpás rozsdamentes és karbantartást nem igénylő anyagokból készült. Tartozék egy strapabíró, műanyag tároló doboz.
  • Súly: 187 g
  • Teljesítmény: 300 W
  • Fényerő: 490 lumen
  • Méret: 79 x 73 x 122 mm
  • Gyújtószerkezet: Piezo gyújtószerkezet
  • Működési idő: 4-36 óra




































ADATLAP
TULAJDONSÁG
LEÍRÁS
Súly:
187 g
Üzemidő max.:
4-36 óra
Szabályozható fényerő:
igen
Teljesítmény:
300 W
Méret:
7,9 x 7,3 x 12,2 cm



Coleman Compact ólmozatlan benzinnel működő lámpás

Ár: 34990 Ft
Cikkszám: 152626   Katalógusszám: 39218
Másodlagos katalógusszám: 160700
Ha most megrendeli a terméket 2013.02.15 - 2013.03.06 között veheti át GLS futárszolgálattal történő kiszállítás esetén.
PPP csomagátvétel esetén 2013.02.19 - 2013.03.08 között várható a csomag megérkezése az átvételi pontra.
Szín:
Mennyiség
db














































Az egylángú lámpás ólmozatlan benzinnel működik. Kompakt és nagyon hatékony felszerelési eszköz.
Több mint 5 órán keresztül világít egyetlen feltöltéssel. A gázpalack űrtartalma 0,25 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése